Havas Media Group – wyspecjalizowana komunikacja w mediach

Opublikowane przez Redakcja 17/06/2014 0 Komentarzy 1114 odsłon

Zarówno polski, jak i światowy rynek agencji reklamowych zajmujących się komunikacją oraz szeroko rozumianym marketingiem ulega coraz silniejszej konsolidacji, co nie jest jednak zjawiskiem zupełnie nowym. Proces koncentracji i synergii agencji w grupy to przede wszystkim rozwiązanie niezwykle efektywne, pozwalające w sposób komplementarny otoczyć klienta wszechstronną i optymalną opieką z zakresu marketingu i komunikacji w mediach. Takiej zasadzie hołduje Havas Media Group, wiodąca światowa grupa komunikacji mediowej.

2012-02-Havas-MediaHavas Media Group to jedna z największych na rynku i najszybciej rozwijających się grup medialnych, której początki sięgają 1999 roku, kiedy to w wyniku fuzji dwóch agencji – Media Planning oraz Mediapolis, powstała Media Planning Group (MPG). Obecnie Havas Media Group działa na 126 światowych rynkach mediów, w tym również w Polsce.

Havas Media Group, z polską siedzibą w Warszawie, tworzy profesjonalną strukturę złożoną z niezależnych domów mediowych – Havas Media, Arena oraz agencji Havas Sports & Entertainment. Pozwala to dostarczyć klientom kompleksowe usługi marketingowe przy użyciu całego wachlarza narzędzi promocji. Takie rozwiązanie w pełni zaspokaja wszelkie potrzeby klientów, dostarczając im faktyczną zamawianą wartość w obszarze mediów tradycyjnych, digital, branded content oraz marketingu sportowego i experiential.

Nasze firmy znajdują się na wyjątkowym etapie rozwoju, a nasza elastyczność i silna koncentracja na obszarze nowych mediów powodują, iż dostarczamy unikatową, nowoczesną ofertę naszym klientom – rekomenduje Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group w Polsce.

mniejszy

Agencje Havas Media, Arena i Havas Sports & Entertainment w swych działaniach wykorzystują profesjonalną wiedzę wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych przez Havas Media Group takich, jak:

Artemis (globalna sieć zarządzania danymi) – jest to system, który zbiera i analizuje dane z kampanii reklamowych, koncentrując się przede wszystkim na użytkowniku i jego decyzjach. Zebranie potrzebnych informacji pozwala w skuteczny sposób optymalizować kampanie w różnych kanałach i czasie, skupiając się na ich atrybucji.

Mobext (agencja mobile marketingu) – działania agencji skupiają się przede wszystkim na zwiększaniu roli mobile w strategii konkretnej marki poprzez przygotowanie jej obecności na wielu ekranach, projektowanie interakcji i user experience, wdrażanie rozwiązań m-commerce oraz tworzenie aplikacji natywnych dla każdej platformy.

Socialyse (media społecznościowe) – wykorzystuje dane do analizy zachowań użytkowników oraz pomiaru rezultatów. Działania podejmowane przez Socialyse obejmują: przygotowanie strategii działań w mediach społecznościowych, community management, monitoring wzmianek, analizy/insighty społeczności, tworzenie contentu, SEO społecznościowe, marketing mobilny, a także współpracę z blogerami.

Affiperf – jest to globalne narzędzie zakupowe Havas przeznaczone do zarządzania kampaniami Real Time Biding (RTB) z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii do analizy danych. Affiperf prowadzi swe biura w Paryżu, Nowym Jorku, Londynie, Madrycie, Meksyku i Hong Kongu. W pozostałych ponad 50 państwach operacje koordynowane są z centralnej siedziby w Paryżu.

W Havas Media Group za dostarczanie grupie docelowej wartościowych, potrzebnych treści, które nie zawierają w sobie bezpośredniej reklamy produktu, czyli za tzw. content marketing, są odpowiedzialne agencje Havas Sports & Entertainment, Cake, Havas Hospitality oraz Havas Productions.

Struktura stworzona przez Havas Media Group idealnie koresponduje ze zmieniającymi się trendami oraz potrzebami klientów, dostarczając optymalnych rozwiązań oraz stosując zintegrowane i strategiczne podejście do każdego projektu zarówno w tradycyjnym, jak i innowacyjnym kanale medialnym.

Z uwagi na dynamicznie postępującą cyfryzację oraz szybki rozwój urządzeń mobilnych, skorzystanie z oferty domu mediowego wydaje się obecnie najbardziej racjonalnym wyborem w celu tworzenia skutecznych strategii komunikacyjnych i marketingowych, które będą odpowiadały wymogom stawianym przez energicznie zmieniającą się sytuację na rynku.

Więcej informacji na: www.havasmedia.pl

Źródło: www.havasmedia.pl

Dodaj Komentarz