Ideo podsumowuje rok 2015 – Realizujemy nasze plany

Opublikowane przez ekipeo 15/02/2016 0 Komentarzy 2952 odsłon

Ideo Sp. z o.o. - podsumowanie rokuKolejny rok za nami. 2015 jest już odległym wspomnieniem. Co ważne – dla Ideo Sp. z o.o. bardzo miłym. Przyniósł liczne sukcesy i przyjemnie mało niepowodzeń. Był to kolejny rok dynamicznego rozwoju, zdobywania serc nowych klientów i realizowania bardzo ambitnych postanowień. Nie pozostaje nam nic innego, jak wziąć się mocno do pracy, by ten rok był jeszcze lepszy. – podsumowuje Arkadiusz Michno, prezes firmy.

Nie boimy się wyzwań – nowe rynki i Klienci

Intensywność działań jakie przeprowadziliśmy w roku 2015 jest naprawdę duża. Udało nam się stawić czoło sporym wyznaniom takim jak np. wejście na nowe rynki. Dzięki temu działalność naszej firmy poszerzyła się do 4 rynków zagranicznych: niemieckiego, szwedzkiego, austriackiego oraz norweskiego.

Kierunek, z którym związaliśmy mocno naszą przyszłość to pozyskiwanie do grona naszych klientów międzynarodowych marek. Możliwe jest to dzięki przyjętej przez nas strategii rozwoju połączonej z indywidualnym podejściem do każdego z naszych Klientów – takie właśnie rozwiązanie przynosi nam wymierne i dostrzegalne efekty.

Do istotnych współprac jakie udało nam się nawiązać w ubiegłym roku zaliczyć można m.in projekty realizowane dla: Providenta, Grupy Energa, Santander Consumer Banku.

Doceniamy zaufanie, jakim darzą nas Klienci

Nasza firma nie skupia się jednak tylko i wyłącznie na działaniach polegających na zdobywaniu nowych Klientów i podbijaniu nowych rynków. Z takim samym zaangażowaniem dbamy o naszych dotychczasowych Klientów. Nieustannie staramy się wspierać ich rozwój oraz być częścią ich sukcesu. Dzięki takiemu właśnie podejściu grono naszych stałych Klientów poszerza się, a należą do nich między innymi takie firmy jak: PGNiG, Stock Polska, FFiL Śnieżka, Wolters Kluwer czy Polska Agencja Prasowa. Wszystkie te marki od wielu lat współpracują z Ideo, zlecając nam nie tylko nowe projekty, ale również rozbudowę tych już istniejących.

Dbamy o stały rozwój

Nawet prowadząc tak intensywne działania i realizacje nie zapominamy o rozwoju naszych umiejętności i zdobywaniu wiedzy. W roku 2015 skupiliśmy się przede wszystkim na optymalizacji i doskonaleniu naszych metod pracy. Staramy się śledzić również wszelkie pojawiające się nowe rozwiązania. Wszystko to po to, aby móc zapewnić naszym Klientom najwyższy poziom oferowanych przez nas usług.
Kolejnym etapem rozwoju jest poszerzanie naszego zespołu. Tylko w ubiegłym roku do naszego teamu dołączyło ponad 20 nowych specjalistów, którzy obecnie zaangażowani są w prowadzone przez firmę bieżące realizacje.

Obserwując bardzo szybko rosnący rynek marketingu internetowego w ubiegłym roku silny nacisk położyliśmy również na rozwój Ideo Force czyli naszej submarki. Do jej grona dołączyło 10 nowych twarzy, co umożliwiło poszerzenie oferowanych przez nas usług m.in. o działalność z zakresu programmatic buying & automation marketing. Ideo Force Sp. z o.o. realizuje usługi z zakresu e-marketingu, obejmujące m.in. pozycjonowanie serwisów internetowych, kampanie Google AdWords, content marketing i e-PR, E-mail marketing, czy badania użyteczności.

Podajemy naszą wiedzę dalej

Jednym z naszych priorytetów, które realizujemy już do początku działalności jest dzielenie się naszą wiedzą, umiejętnościami oraz doświadczeniem. Dlatego też zawsze chętnie bierzemy udział w konferencjach i spotkaniach branżowych. Staramy się również na bieżąco informować naszych klientów o pojawiających się nowych rozwiązaniach i obecnych trendach.
Nie zapominamy również o najmłodszych. W roku 2015 silny nacisk położyliśmy na nawiązanie nowych współpracy ze szkołami, zarówno średnimi jak i wyższymi.

Wyrazy uznania są dla nas bardzo ważne

Niezmiernie cieszą nas wyrazy uznania płynące od naszych klientów, którym dzięki naszym rozwiązaniom udało się osiągnąć sukces. Doceniamy zarówno oficjalne referencje jak i opinie przekazywane z ust do ust, pomiędzy znajomymi.
Istotne dla nas jest również uznanie ze strony przedstawicieli branży, w której funkcjonujemy. Bez wątpienia dużym wyróżnieniem dla Ideo było przyznanie statuetki Webstarfestival, jaką otrzymał zrealizowany przez nas sklep internetowy dla marki BRW.
Duży nacisk kładziemy na dostępność projektowanych przez nas serwisów dla wszystkich użytkowników, także tych niepełnosprawnych. Z tego powodu wyjątkowo ucieszyło nas przyznanie tytułu „Strona Internetowa bez Barier 2015” dla jednego z naszych projektów czyli strony internetowej wdrożonej dla KRRiT – www.krrit.gov.pl.

 

 

Dodaj Komentarz