Materiały reklamowe to nie wszystko

Opublikowane przez Redakcja 27/02/2012 0 Komentarzy 840 odsłon

Niemal każdy biznes, by odnieść sukces potrzebuje skutecznej, właściwie dobranej reklamy. Jednak zaplanowanie dobrze skrojonej promocji marketingowej wymaga poświęcenia czasu i wysiłku. Podstawowym problemem jest dobór odpowiednich narzędzi wykorzystywanych w promocji.

materialy reklamoweW większości przypadków nie wystarczy już tylko wykorzystać typowe materiały reklamowe: ulotki, broszury, plakaty itp. Jest ich tak wiele, iż większość z nas w ogóle nie zwraca już na nie uwagi. Profesjonalne agencje reklamowe zastanawiając się nad odpowiednim wykorzystaniem zasobów zastanawiając się nad planem akcji promocyjnych coraz częściej zwracają się w stronę Internetu, nowoczesnych technologii. Trend ten potwierdzić mogą statystyki przybliżające strukturę i rozkład wydatków na poszczególne formy i gałęzie reklamy. Według ostatnich szacunków na środki kierowane na reklamę internetową w minionym roku kształtował się w granicach 1,2 – 1,5 mld zł. Spośród nich największy udział przypadł na marketing wirusowy, szeptany – działalność w obrębie portali społecznościowych czy grup dyskusyjnych.

Coraz większą uwagę przywiązuje się również do wizualnej strony produktu. W zależności od rodzaju produktu, musi wpasować się w obowiązujące trendy, lub czasami zachować klasyczny, dobrze kojarzący się wizerunek. Liczy się każdy szczegół: tworzenie logo, projektowanie opakowań, etykiety itp.

Rosnące wymagania klientów i coraz prężniej działająca konkurencja na rynku sprawiają, iż przed agencjami reklamowymi odpowiedzialnymi za stworzenie i wypromowanie konkretnej marki staje pojawia się niełatwe wyzwanie. W swoich działaniach muszą więc połączyć sprawdzone rozwiązania, doświadczenie pracowników z kreatywnymi pomysłami.

Dodaj Komentarz