Flagi plażowe – uniwersalne nośniki reklamy

Opublikowane przez Redakcja 15/10/2020 0 Komentarzy 425 odsłon
Flagi plażowe wbrew nazewnictwu nie występują wyłącznie w okolicach miejscowości nadmorskich – spotkać je bowiem możemy w zasadzie w każdym miejscu. Stanowią doskonałą wizytówkę firmy na targach, zapraszają do lokalu czy informują o produkcie bądź usłudze.

Flagi plażowe wbrew nazewnictwu nie występują wyłącznie w okolicach miejscowości nadmorskich – spotkać je bowiem możemy w zasadzie w każdym miejscu. Stanowią doskonałą wizytówkę firmy na targach, zapraszają do lokalu czy informują o produkcie bądź usłudze. Ze względu na ogromną ilość zalet, flagi plażowe bardzo chętnie wybierane są przez właścicieli wszelkiego typu działalności.

Flaga plażowa zapraszająca do lokalu

Odpowiednia strategia marketingowa umożliwia zdobycie większej ilości klientów, to natomiast bezpośrednio przekłada się na osiągane przez firmę zyski. Istnieje wiele rodzajów wewnętrznych bądź zewnętrznych nośników reklamowych. Wybór najbardziej skutecznego systemu wystawienniczego zależy przede wszystkim od możliwości, jakimi dysponuje działalność.

Flagi plażowe są niezwykle uniwersalnym rozwiązaniem. Spotkać je możemy przede wszystkim na plaży, bowiem ich budowa doskonale przystosowana jest do warunków panujących nad morzem. Mocna podstawa bez problemu umieszczona może być na piaszczystym podłożu, które jak wiemy, nie jest zbyt łatwe w obyciu. Dodatkowo lekki materiał flagi delikatnie powiewa na wietrze, skutecznie przyciągając wzrok potencjalnych klientów. Na nośniku umieścić możemy wskazówki dotyczące drogi do lokalu gastronomicznego, noclegowego bądź usługowego.

Warto zdecydować się również na umiejscowienie dwóch flag plażowych po obu stronach wejścia do siedziby firmy. Wiele lokali usługowych mieszczących się wzdłuż chodnika „ginie w tłumie” – szczególnie jeżeli oferują one podobne towary bądź usługi. Flagi plażowe z logo oraz nazwą firmy na pewno zwrócą uwagę przechodniów lub kierowców, którzy stać się mogą potencjalnymi klientami.

Flaga plażowa jako element stoiska targowego

Doskonałym pomysłem jest postawienie flagi plażowej w obrębie stosika targowego. Promocja firmy na targach, konferencjach, bądź innego typu eventach plenerowych to dobra okazja na pozyskanie nowych klientów bądź kontrahentów. Idealne stoisko wyposażone powinno być w kilka istotnych elementów – namiot reklamowy, stolik targowy, banery, roll-up’y czy właśnie flagi plażowe. Pełna identyfikacja wizualna wygląda elegancko oraz profesjonalnie, z daleka zachęca zatem do podejścia i zapoznania się z działalnością firmy.

Oczywiście zastosowań flag reklamowych może być znacznie więcej. Producent flag oferuje nam zazwyczaj wiele wariantów – różniących się między sobą rozmiarem, kształtem czy materiałem. Podstawa przystosowana do każdego typu podłoża – piasku, trawy, chodnika – bezproblemowo umieszczona może być na zewnątrz bądź wewnątrz pomieszczeń.

Dodaj Komentarz