Branża turystyczna – jak skutecznie przyciągnąć i zatrzymać klienta

Opublikowane przez ekipeo 04/02/2015 0 Komentarzy 970 odsłon

Turysta jest specyficznym rodzajem konsumenta. Jest on podatny na szereg czynników, które bezpośrednio wpływają na to czy przyjedzie, ile pieniędzy zostawi oraz czy wróci i poleci nas swoim znajomym. Jest to nie lada sztuka, której opanowanie jest gwarantem sukcesu w branży gastronomicznej, czy też hotelarskiej.

hotelarstwoKwestią, z pozoru najbardziej istotną jest oczywiście tło naszych działań biznesowych. Wydaje się, że bez dobrego produktu turystycznego w regionie ciężko otworzyć prężnie działającą restauracje czy też hotel, który będzie przyjmował tłumy gości. Zdarza się jednak nieraz, że nawet w najbardziej popularnych ośrodkach upadają restauracje czy też hotele. Obecnie konsument jest bardzo świadomy swoich wyborów. Nie wybiera byle czego, a wszystko jest podyktowane kwestią gustu, wyszukania dobrej i ciekawej gastronomii, czy też odpowiedniego klimatu.

Restauracja

Szczególnie istotne znaczenie tego klimatu wydaje się być w restauracji, gdzie wyposażenie i meble gastronomiczne odgrywają poza jakością serwowanych potraw najistotniejsze znaczenie. Do restauracji zapraszamy swoich znajomych, aby poczuli pewną magię tego miejsca i się odprężyli. Warto w takim razie zastanowić się nad dodaniem czegoś nowego. Oferta na rynku ) jest obecnie bardzo bogata i pozwala odnaleźć pewien kierunek działań nawet tym osobom, które nie mają jeszcze do końca dopracowanego pomysłu na efektywne prowadzenie działalności gastronomicznej.

Hotelarstwo

Tu sprawa wygląda podobnie. Goście oprócz oczywistej potrzeby odpoczynku przykładają również uwagę do wyposażenia hotelu i oferty usług dodatkowych. Oprócz wygodnego łóżka chętnie odprężą się w saunie czy też pójdą na siłownie. Dla estetów liczy się również ciekawy design, może w jakimś konkretnym stylu – lata 60, lata 80, a może klasyczny PRL? Listę firm oferujących wyposażenie hotelowe znajdziemy na .

Dodaj Komentarz