Jak uzyskać wysokie pozycje w Google?
Pierwsze pozycjonowania
Pozycjonowanie zaczęło się wraz z powstaniem pierwszych wyszukiwarek internetowych. Zanim jednak wymyślono coś takiego jak monitoring pozycji czy sprawdzanie pozycji Google pozycjonowanie stron miało charakter amatorski. Właściciele stron, czy wręcz właściciele biznesów, sami musieli wypromować swoją firmę w wyszukiwarkach. Najważniejsze były słowa kluczowe w tytule strony, więc tytuły witryn musiały być bardzo konkretne. Potem zaczęto manipulować słowami kluczowymi. Dlatego wyszukiwarki „zmądrzały” i już nie było tak łatwo. Zaczęły analizować całą treść strony.
Wpisz w Google „pozycjonowanie stron cena” i…
Sama nazwa „pozycjonowanie” pojawiła się około 2002 roku. Dzisiaj jest wiele firm zajmujących się tą formą promocji. Dlatego wielu właścicieli biznesów wpisuje w wyszukiwarkę Google takie hasła jak „pozycjonowanie stron cennik”. Po wpisaniu tego hasła wyświetlają się w wynikach wyszukiwania (czyli pod okienkiem wyszukiwania, w które wpisuje się szukaną frazę) nazwy i adresy stron internetowych zajmujących się pozycjonowaniem (agencje pozycjonujące, ale także interaktywne). Ta, która jest na najwyższej pozycji – została najskuteczniej wypozycjonowana. Bo pozycjonowanie to promowanie danej strony w wyszukiwarce. Polega ono na umieszczaniu w internecie linków do strony wraz ze słowami kluczowymi, czyli frazami takimi jak „pozycjonowanie stron cena”. Z kolei narzędzia takie jak „sprawdzanie pozycji w Google” i „monitoring pozycji” pozwalają kontrolować, na której pozycji jest strona, czyli monitorować efekty.
Jaki jest wpływ pozycjonowania stron na wyszukiwanie w Google?
Przede wszystkim Google docenia skrupulatne działanie – nie tylko umieszczanie (mocnych) linków w sieci, ale też działania na stronie (optymalizacja) – dopasowanie treści, zakładek do oczekiwań Google. Dobre pozycjonowanie generuje nawet kilkunastokrotny wzrost liczby odwiedzin. Wzrost zainteresowania firmą. Podnosi prestiż firmy. Co przekłada się oczywiście na zyski finansowe.
Sens zlecania pozycjonowania profesjonalistom
Dobra firma pozycjonująca rozlicza się co miesiąc ze swoich efektów. Wie, jakich efektów oczekuje Google i wdraża je. Pracuje nad witryną przez cały czas trwania umowy. Sugeruje, podpowiada, jakie działania warto wykonać na stronie, na przykład zaktualizować witrynę, poprawić grafiki. Współpracuje intensywnie z klientem. Świadczy usługi tworzenia stron www od podstaw. Tworzy strony czytelne i responsywne. Ma doświadczenie i stale powiększające się grono zadowolonych klientów.
Dodaj Komentarz