Nowa wersja serwisu Santander Banku
Santander Consumer Bank S.A stanowi część grupy finansowej, która zaliczana jest do światowej czołówki. Na polskim rynku spółka radzi sobie bardzo dobrze i jest doceniania przez konsumentów. Dowodem tego jest przyznanie (drugi rok z rzędu) godła „Firma Przyjazna Klientowi”. Bank nieustannie stara się podnieść poziom zadowolenia klientów, dlatego też zdecydowano się na zmodernizowanie serwisu internetowego.
Podczas realizowania tego projektu skupiono się przede wszystkim na uproszczeniu obsługi serwisu oraz podniesieniu jego intuicyjności. Aby klienci mogli szybko odnajdywać ważne informacje, zostały one wyeksponowane na stronie głównej. Nowa nawigacja i podział treści razem z odświeżoną szatą graficzną tworzą portal, z którego korzystanie jest znacznie prostsze niż dotychczas. Wykonanie serwisu w oparciu o zasady RWD pozwala na sprawne przeglądanie strony także na urządzeniach przenośnych. Jest to kolejne udogodnienie na Klientów, którzy coraz chętniej korzystają z Internetu przez urządzania mobilne.
Zmodernizowanie serwisu oraz zaproponowanie zmian, które podniosą jego użyteczność zostało powierzone agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o. To firma świadcząca skuteczne rozwiązania internetowe, do których nalezą m.in. tworzenie serwisów internetowych, usługi hostingowe, czy wdrażanie wewnętrznych systemów, takich jak Intranet dla firm. Zadaniem Ideo Sp. z o.o. było stworzenie strony (w oparciu o projekt graficzny dostarczony przez Bank), która będzie funkcjonalna i intuicyjna w obsłudze. Portal Santanderconsumer.pl stworzony został w oparciu o platformę Edito CMS. Pozwala ona na szybką i łatwą aktualizację treści.
Jedną z funkcji jakie miał spełniać nowy serwis jest prezentowania produktów i usług, które znajdują się w ofercie Banku. Dodatkowo na stronie Klienci mogą znaleźć informacje o najnowszych promocjach. Dedykowane formularze kontaktowe to kolejna funkcjonalność, która ułatwia otrzymanie wszystkich potrzebnych danych.
Dodaj Komentarz