Odświeżony serwis Senatu RP
Głównym zadaniem nowej wersji serwisu Senatu Rzeczypospolitej jest dostarczanie informacji na temat pracy tego organu. Dodatkowo pełni on rolę wydajnego narzędzia informatycznego, które ułatwia i przyspiesza codzienną pracę pracowników kancelarii.
Nowy wygląd serwisu www.senat.gov.pl powstał w ramach współpracy Kancelarii Senatu z Ideo Sp. z o.o – to Agencja interaktywna Rzeszów. Portal został zrealizowany na bazie silnika Edito CMS. W odpowiedzi na potrzeby wskazane przez kancelarię, system został wyposażony w odpowiednie, dedykowane moduły, które usprawniają i ułatwiają wykonywanie codziennych obowiązków wewnętrznych Działu Stenogramów i Kancelarii Senatu RP.
Wartym zaznaczenia jest m.in. moduł wyszukiwania, który indeksuje również zasoby zawarte w plikach DOC oraz PDF. Inne ciekawe funkcjonalności to także: generator stenogramów (automatycznie tworzący spis treści i formatujący tekst) oraz moduł umożliwiający uzyskanie akredytacji dziennikarskiej online oraz szybki dostęp do informacji interesujących dziennikarzy.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Ideo. Łatwy i szybki w obsłudze system zarządzania treścią, przygotowane specjalnie na nasze potrzeby funkcjonalności, dobrze zaprojektowana strona – pozwalają na atrakcyjną, przejrzystą i nowoczesną prezentację aktywności Senatu.” – dodaje Andrzej Andruszkiewicz z Kancelarii Senatu RP.
Dodaj Komentarz