Reklama zewnętrzna

Opublikowane przez Redakcja 19/08/2020 0 Komentarzy 427 odsłon
Współczesna reklama świetlna Łódź jest zjawiskiem, z którym spotykamy się na co dzień. Wystarczy wejść do internetu, aby zetknąć się z takimi wyrażeniami jak: • szyldy Łódź • firma reklamowa Łódź

Tymczasem już w dawnych antycznych czasach stosowano pierwsze reklamy zewnętrzne. Miały one postać napisów na ścianach budynków. Również na przydrożnych kamieniach umieszczano informacje zachęcające do skorzystania z usługi tego czy innego rzemieślnika.

szyldy reklamowe

Potem przyszły czasy średniowiecza i na dobre rozpropagowano rzemiosło, tworząc cechy. Na średniowiecznych uliczkach zaroiło się od cechowych znaków. Kolejnym krokiem milowym w rozwoju handlu i reklamy był XIX wiek. Zaczęły powstawać fabryki, rozrastać się firmy… W końcu w 1835 roku w Nowym Jorku powstał pierwszy plakat zewnętrzny.

Aż przyszedł XXI wiek, kiedy w sieci internetowej spotkamy niejedną agencję reklamową Łódź oferującą reklamę zewnętrzną.

Jakie są rodzaje reklamy zewnętrznej?

  1. Szyld reklamowy – to reklama podświetlona. Stosowana jest po to, aby oznaczyć salon, sklep, biuro czy główny punkt firmy. Ciekawą formą szyldu jest otok reklamowy, którego używa się przy dużych powierzchniach reklamowych.
  2. Litery przestrzenne 3 D – stosowane do prezentacji nazwy firmy albo loga. Stosowane zewnętrznie umożliwiają szybką identyfikację obiektu. Reklama świetlna Łódź tego typu ma moc kreowania wizerunku i prestiżu marki. Występują w wersji podświetlanej oraz niepodświetlanej. Niejedna firma reklamowa Łódź ma w swojej ofercie ten rodzaj reklamy.
  3. Tablice reklamowe – ich zastosowanie jest wszechstronne. Mają za zadanie informować o firmie oraz oferowanych produktach lub usługach. Ale mogą także wskazywać drogę albo przekazywać ważne treści.
  4. Ekspozytory produktowe – czyli inaczej mówiąc prezentery, zwane także stojakami. To bardzo skuteczne nośniki komunikatu marketingowego marki. Budują wizerunek, promują firmę oraz są atrakcyjnym elementem zagospodarowania przestrzeni sprzedażowej. Często uzupełniają tę przestrzeń. Są mobilne – można je łatwo przenosić.
  5. Druki wielkoformatowe – to reklama dużego formatu. Robi wrażenie i pozostaje w pamięci konsumenta na długo. Te okazałe banery reklamowe cieszą się u klientów dużym prestiżem. Najlepsze miejsce dla nich to centrum miasta.
  6. Oklejanie witryn – o ile szyldy Łódź czy reklama świetlna Łódź są prestiżowe i z daleka rzucają się w oczy, to oklejanie witryn jest najprostszą formą komunikatu reklamowego. Ponadto rozwiązanie to jest mało kosztowne i można taką reklamę wymieniać.

Czy reklama jest przereklamowana?

Z całą pewnością reklama nie jest tylko sztuką dla sztuki. Przeciwnie, daje wymierne efekty. Przede wszystkim spełnia funkcję informacyjną. Informuje zarówno o produktach dostępnych na rynku, jak i nowych. Informuje o promocjach. Za pomocą perswazji kusi klienta i nakłania go do zakupu. Poza tym reklama typu szyldy reklamowe ma za zadanie zbudowanie lojalności i grona zakochanych w marce fanów. Dopieszcza ego klienta, przypomina o istnieniu marki.

Dodaj Komentarz