Robicie logo? Robimy logo

Opublikowane przez ekipeo 18/12/2020 0 Komentarzy 377 odsłon
Logo jako charakterystyczny znak graficzny pozwala zaistnieć w świadomości człowieka, a właściwie zaprojektowane to doskonały sposób na większą rozpoznawalność marki. To pozwala z kolei zaistnieć na rynku, a firma zyskuje prestiż i rozpoznawalność.

Krótka historia znaków graficznych

Znaki graficzne pojawiały się od samego początku istnienia ludzkości, jednak to czas i rozwój wpłynęły na zmianę ich funkcji. Wiek XX wyraźnie rozpoczął zupełnie nową epokę komunikacji wizualnej, odnosząc się do abstrakcji i metafor. Z czasem znaki stały się swoistym przekazem, który niesie istotną treść i przesłanie, wyrażają emocje i potrafią zastąpić litery.

Znaki i ich typy

Znak to symbol, który ma odnosić się do czegoś innego niż on sam. Niesie ze sobą przesłanie, które rozumiane jest przez ogół społeczeństwa. Obierany przez zmysł wzroku przywodzi na myśl znane wartości i światopogląd. W zależności od kryterium, znaki dzieli się według ustalonego kryterium. Należy jednak wskazać na ich dwoistość. Zawsze odnoszą się do tekstu lub grafiki. Zawiłość pojawia się w momencie, kiedy twórca symbolu znaku posługuje się abstrakcją. W takim przypadku odbiór danego symbolu nie jest już tak oczywisty i pojawia się błędna interpretacja. Stąd tak istotne jest wpisanie się we właściwy światopogląd większości społeczeństwa, by znak został właściwie odebrany i zinterpretowany.

Po co tworzymy znaki, symbole, logo?

Jako społeczeństwo wielotorowe jesteśmy również wzrokowcami. To bardzo silny zmysł, który odciska swoje piętno w mózgu. Dlatego potrzebujemy tego typu bodźców, by właściwie i na długo zapamiętać istotną treść.
Podobnie sytuacja przedstawia się w świecie marketingu. Właściwe znaki i symbole doskonale zapadają w pamięć i na długo pozostają w świadomości. Stąd profesjonalnie zaprojektowane logo to klucz do sukcesu i rozpoznawalności marki.

Profesjonalizm i kreatywność-logo dla firmy

Każda firma powinna posiadać logo. To element charakterystyczny, który zapewnia jej nie tylko rozpoznawalny znak, ale pozwala wyróżnić się na rynku. Wielkie przedsiębiorstwa i znane marki od lat z sukcesem bazują na znakach opracowanych dziesiątki lat temu i do dziś z sukcesem korzystają z ich dobrodziejstwa. Któż bowiem nie zna słynnego logo McDonald, Mercedesa, Nike czy prostego Apple?

Jak zatem stworzyć właściwe i trafne logo, by zyskać rozpoznawalność na rynku?

Z pewnością warto skorzystać z pomocy profesjonalistów. To gwarancja właściwie wykonanego projektu logo firmowego np. na papierze firmowym, który zapisze się w umysłach klientów. Specjaliści posiadają nie tylko niezbędną wiedzę w tej dziedzinie, ale doskonale orientują się w zmieniających się trendach. Doświadczona kadra szybko zrealizuje projekt logo, projekt ulotki, który będzie stanowił charakterystyczny znak danej marki.

Przed wyborem właściwej ekipy profesjonalistów warto porozmawiać o zrealizowanych projektach i upewnić się co do profesjonalizmu firmy. Zazwyczaj takie biura posiadają bazę zadowolonych klientów, stąd można przejrzeć zrealizowane pomysły. To opłacalny zabieg marketingowy, który z pewnością przełoży się na rozpoznawalność i zyski firmy.
Jeśli chcesz stworzyć logo dla swojej firmy zapoznaj się z ofertą firmy na stronie robimylogo.pl.

Dodaj Komentarz