Zalety profesjonalnych systemów reklamowych Digital Signage

Opublikowane przez ekipeo 27/04/2018 0 Komentarzy 1098 odsłon

Cyfrowa rzeczywistość coraz częściej wypiera znane nam do tej pory rozwiązania. Elementy wykorzystujące technologię wirtualną oraz internet stosowane są wielu przeróżnych branżach. Jako jedna z pierwszych zaczęła wykorzystywać je branża reklamowa. Obecnie zarówno indoor, jak i outdoor marketing bardzo chętnie sięga po cyfrowe formy reklamy w rodzaju multimedialnych billboardów oraz systemów Digital Signage.

Czym są systemy Digital Signage?

Systemy Digital Signage to prawdziwy krok w przyszłość dla reklamy i marketingu. Wykorzystanie możliwości nowoczesnej technologii i jednoczesne zbliżenie się do odbiorcy sprawia, że dostępne za pomocą systemu informacje mają ogromną szansę zyskać uwagę i zainteresowanie potencjalnych klientów lub użytkowników.

Systemy Digital Signage

Systemy Digital Signage

Systemy Digital Signage w handlu wykorzystywane są na wiele sposobów. Przede wszystkim elementy tego systemu w rodzaju paneli ściennych oraz tak zwanych totemów służą do przekazywania informacji. Zwykle są to informacje dotyczące samej oferty, w tym również promocji, rabatów i akcji specjalnych. Oprócz warstwy czysto informacyjnej ważna jest również warstwa wizualna, mająca przyciągnąć wzrok, zaciekawić, czasem wręcz poruszyć obserwatorów. Wszystkie systemy Digital Signage na poziomie obu wymienionych warstw posiadają ogromną przewagę nad tradycyjnymi formami outdoor oraz indoor marketingu. Przewaga ta wynika przede wszystkim z technologii, która pozwala na zastosowanie rozwiązań niedostępnych dla statycznych stojaków, potykaczy oraz plakatów reklamowych. Na czym dokładnie polega przewaga urządzeń systemu Digital Signage?

Co dają nam systemy Digital Signage?

Każde z urządzeń Digital Signege stanowiące element systemu oferuje przede wszystkim możliwość błyskawicznej zmiany wyświetlanych za jego pomocą informacji. Dzięki temu zachowany zostaje jeden z podstawowych warunków skutecznego marketingu, czyli tzw. timing. Dzięki technologii urządzenia Digital Signage mogą być wykorzystywane do działań real-time marketingowych oraz do newsjackingu (błyskawicznym reagowaniu na mające właśnie miejsce wydarzenia i wykorzystywania ich w celach marketingowych).

Digital Signage to również możliwość ciągłego uaktualniania informacji. Aby zmienić wyświetlany przekaz nie są potrzebne żadne skomplikowane zabiegi. Wystarczy zmiana w kodzie systemu, by już po kilku chwilach urządzenia zaczęły pokazywać treść, która właśnie w danej chwili będzie dla jej odbiorców najważniejsza (np. rozpoczęcie promocji).

Nie bez znaczenia jest również i to, że urządzenia w systemie Digital Signage oferują doskonałą jakość i głębię obrazu, niedostępną dla zwykłych, standardowych plakatów.

Dodaj Komentarz